Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Często zadawane pytania
Tak, mają Państwo 14 dni kalendarzowych na zwrot produktu bez podania przyczyny. Prosimy o zachowanie paragonu oraz wypełnienie i dołączenie formularzu zwrotu, który znajduje się w paczce.
W celu zwrotu produktu/ów prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy.
Prosimy o podanie takich danych jak numer zamówienia oraz przyczyna zwrotu. W przypadku gdy produkt okaże się fabrycznie niesprawny, odeślemy nowy.
Tak, zwracając do nas produkt musi być on dostarczony w nienaruszonym stanie wraz z oryginalnym pudełkiem i wszystkimi załączonymi akcesoriami.
Tak, przy zamówieniach do Polski od 499zł oferujemy darmową dostawę paczkomatem lub kurierem.
W przypadku zamówień zagranicznych darmowa dostawa na terenie Unii Europejskiej obowiązuje po przekroczeniu kwoty 499 euro.
Uwaga: Darmowa dostawa nie obowiązuje przy wysyłce pobraniowej.
Tak, współpracujemy z operatorem płatności Klarna, dzięki czemu możesz kupić teraz i zapłacić za 30 dni lub rozłożyć płatność na 3 dogodne raty z zerowym oprocentowaniem przy spłacie w terminie.
Wystarczy, że przy zamówieniu wybierzesz opcję płatności „Klarna” i będziesz postępował zgodnie z instrukcjami.
Tak, prowadzimy serwis rowerów zarówno tych zwykłych jak i elektrycznych. Jesteśmy autoryzowanym partnerem Bosch-a i Fazua.
Tak, wystawiamy faktury VAT. Fakturę dołączamy do przesyłki jak również na prośbę klienta możemy ją wysłać drogą e-mailową.
W koszyku przy zamawianiu musisz wybrać opcję faktury VAT oraz podać dane firmy wraz z numerem NIP.
Tak, prowadzimy sklep stacjonarny pod adresem:
97-420 Szczerców, Zagadki 1D
Jesteśmy otwarci od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-13:00.
Zwrócimy Ci pieniądze poprzez tą samą metodę płatności, którą wybrałeś. Zwrot środków dokonujemy do 14 dni kalendarzowych.